دل بروز [لباس عروس] دخترانه و بچگانه

يکشنبه 19 مرداد 1399
19:44
یاس

انواع مدل لباس عروس دخترونه
در گذشته براي لباسي که نوعروسان در شب عروسي از آن استفاده مي‌کردند از لباس هايي با رنگ روشن استفاده مي شد. امروزه اما در طراحي لباس عروس مناسب غالبا از رنگ سفيد و يا رنگ‌هاي متمايل به سفيد به کار‌مي برند. انتخاب رنگ سفيد براي لباس عروس به دوران ملکه ويکتوريا برمي‌گردد، در آن زمان به دليل اين که مردم رنگ آبي را نشانه‌ي پاکي و عفت براي نوعروسان مي‌دانستند از آن براي لباس عروس‌هاي خود استفاده مي‌کردند و از طرفي در آن زمان رنگ سفيد نشانه‌ي ثروت و توان‌گري و هم رنگي بود که در مراسم سوگواري سلطنتي از آن استفاده مي‌شد، اما استفاده‌ي ملکه ويکتوريا از رنگ سفيد براي لباس عروس خود چيز عجيبي نبود بلکه با تغييري که ملکه ويکتوريا در تصور عموم مردم ايجاد کرد باعث شد پس از آن بانوان در سرتاسر آمريکا و اروپا از رنگ سفيد براي لباس عروس خود استفاده کنند.
با گذشت زمان و رسيدن به دوران ادوارد هفتم، لباس عروس شکلي مرفه گونه و پر زرق و برق به خود گرفتند، اما با شروع جنگ جهاني اول بسياري از نوعروسان ترجيح مي‌دادند لباس عروسي ساده براي خود انتخاب کند و انتخاب لباس عروس‌هاي تجملاتي را درست نمي‌دانستند، اما پس از پايان جنگ جهاني اول دوباره لباس عروس‌هاي تجملاتي روي کار آمدند و استفاده از آن ها رايج شد. نکته‌ي جالب در مورد لباس عروس‌هاي اين دوره اين است که بسياري از افراد رنگ لباس عروس را نشانه‌اي از نوع بخت عروس مي‌دانستند، به طور کلي که بسياري از افراد رنگ مشکي لباس عروس را نشانه‌ي بخت بد عروس و بدبختي او مي‌دانستند.
ما در اين بخش مقاله سايت هفت و يک انواع لباس عروسو لباس عروس پفي و لباس عروس اسلامي و لباس عروس دخترانه و لباس عروس و داماد و لباس عروسکي و لباس عروس ايراني و لباس عروس ترکي و لباس عروس ايراني جديد و لباس عروس بچگانه و لباس عروس بچگانه جديد و لباس عروس جديد پوشيده و لباس عروس چاق و لباس عروس چين دار و لباس عروس چاکدار و لباس عروس بلند و لباس عروس خوشگل و لباس عروس خاص و لباس عروس خيلي شک و لباس عروس حجابي شيک و لباس عروس خفن و لباس عروس خيلي خاص و لباس عروس خيلي شيک و لباس عروس حلقه اي را به شما معرفي کنيم.

لباس عروس بچگانه ايراني :

عشق پوشيدن لباس عروس با دامن پف دار پرنسسي براي همه دختربچه ها وجود دارد اما هر مدلي مناسب قد و سن آنها نيست. به طور کلي مدل هاي فانتزي پرنسسي و پف دار بهترين مدل ها براي لباس عروس بچه گانه است با رعايت اين نکته که دختربچه هايي که کمي نسبت به حد معمول سايز بزرگتري دارند بايد پيراهن هايي بپوشند که پف آن از کمي پايين تر از سينه خورده است ولي براي سايزهاي نرمال رعايت اين نکته چندان ضرورتي ندارد.
در هنگام خريد لباس عروس بچه گانه، به سن کودک خود توجه کنيد. لباس عروس بچه گانه 2 ساله با لباس عروس بچه گانه 5 يا 7 ساله و حتي 10 ساله خيلي فرق مي کند. از طراحي استايل گرفته تا نوع کارکرد و آموزشي که به کودک در استفاده از اين لباس داده مي شود، معيارها متفاوت مي باشد. سعي کنيد اين موارد را از خياطان تخصصي لباس عروس بچه گانه فرا بگيريد.
بعضي از والدين به اين نکته تاکيد مي کنند که آموزش شيوه استفاده از لباس عروس هاي بچه گانه که توسط خياط براي کودک دوخته مي شود، تاثيرگذاري بيش تري توسط خياط تا والدين دارد. چرا که معمولا بعضي از کودکان، سخن و نصيحت ديگران را در نگهداري و استفاده از لباس، جدي تر از والدين به خصوص مادران مي پذيرند.
ما در اين بخش مقاله سايت هفت و يک به سوالاتي مانند لباس عروس چه مده؟ و لباس عروس چي بپوشم ؟ و لباس عروس از کجا بخرم ؟ و چگونه با لباس عروس برقصم و چه لباس عروسي بپوشيم و چه لباس عروسي به من مياد ؟ و چه لباس عروسي براي افراد لاغر مناسب است را به شما پاسخ ميدهيم. انتخاب کنيد. عدم توجه به اين نکته سبب مي‌شود پس از پوشيدن لباس احساس پشيماني داشته باشيد.

منبع:https://haftoyek.com


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تازه های مد و زیبایی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]